Brandul Alfaparf Milano există de peste 30 de ani. În acest timp, compania a reușit să obțină un succes extraordinar:
– Colaborare cu mai mult de 38 de academii internaționale;
– Achiziționarea concernului cosmetic internațional GTS;
– Două laboratoare internaționale de cercetare;
– Rețea de distribuție în 80 de țări;
– 5 locații de producție (2 în Italia, Mexic, Brazilia și China);
– 24 de reprezentanțe;
– Peste 300.000 de clienți profesioniști;
– Produsele cosmetice Alfaparf pot fi găsite în saloanele din 80 de țări.
Istoria brandului își are rădăcinile în trecutul îndepărtat, totul a început în perioada postbelică 1945, când Roberto Frankino, împreună cu doi parteneri, au lansat producția de produse cosmetice pentru păr. Apoi acesta a transferat conducerea companiei fiului său Roberto, care la acel moment a devenit una dintre cele mai mari din Italia. Ca un lider născut și o persoană extrem de ambițioasă, el decide să-și deschidă propria afacere.
Astfel, în 1980, s-a reorganizat tânăra și dinamica companie Alfaparf. Numele ales cu grijă i-a adus noroc și popularitate. ALFA – această literă a alfabetului grec, în primul rând, este numită cea mai strălucitoare stea a constelației, PARF – aromă, produse cosmetice. Brandul încorporează ambițiozitatea și angajamentul constant față de excelența creatorului său.
În fiecare țară, compania lucrează doar cu cei mai buni stiliști, care prețuiesc întotdeauna calitatea înaltă, o continuă căutare a idealismului și respectarea strictă a ultimelor tendințe vestimentare. Adică, tot ceea ce a investit creatorul său, Roberto Frankino, în companie, a predeterminat un succes atât de rapid al acestor remedii pe piață, indispensabilitatea și valoarea sa în ochii celor mai buni profesioniști din lume.
Alfaparf Milano are o misiune unică să ridice arta coafurii la cele mai înalt nivel și să o echilibreze la cele mai actuale aspirații. Valorile de bază sunt moda și stilul italian, care îmbină pasiunea mediteraneană, gustul impecabil, moștenirea artistică bogată, atenția la detalii și creativitatea îndrăzneață.
Toate soluțiile sunt o sinteză a celor mai noi tehnologii și ingrediente naturale.
În același timp, acestea sunt supuse unui control de calitate strict conform standardului internațional ISO 9001:2000. Toate etapele producției și logisticii produselor sunt monitorizate și controlate cu atenție, începând cu selecția materiilor prime pentru producție, terminând cu fabricarea ambalajului și livrarea rezultatului finit către client. La dispoziția companiei există 2 laboratoare de cercetare și 5 instalații de producție, în pereții cărora se află dezvoltarea unor inovații care nu numai că respectă standarde de înaltă calitate, dar diferă și de conținutul maxim al componentelor naturale, în conformitate cu conceptul de „eco-friendly”.
Add Comment