Nimic nu se compara cu cateva reprize de soare care sa te incalzeasca intr-o zi de iarna, sau dimpotriva care sa declanseze un masacru gen “Falling Down” al lui Michael Douglas, asta in functie de cum privesti paharul: pe jumatate plin sau pe jumatate gol. Un lucru e sigur: atunci cand co-fondatorul Studioului 54 si inventatorul boutique hotelurilor, Ian Schrager, face o miscare, totul devine interesant.
Omul care a facut probabil mai mult decat oricine altcineva cu scopul de a confirma design-ul drept unul dintre elementele cheie ale unui hotel modern – cel mai notabil in acest sens fiind grupul hotelurilor Morgan – a colaborat cu Marriott pentru a realiza un nou produs de lux, EDITION, primul hotel sub acest nume fiind deschis in legendara insula hawaiana Oahu.
Nu la fel de vibrant din punct de vedere al design-ului ca opera mareata a lui Schrager, in valoare de 200 milioane de dolari, Hotel Gramercy Park din New York – cel mai probabil din cauza restrictiilor impuse de colaborarea cu un lant hotelier predominant de afaceri – Waikiki EDITION este insa cu siguranta o afacere generoasa, un hotel in care poti lua in considerare faptul de a petrece cat mai mult timp, un spatiu grandios in care luxul se impleteste cu o simplitate de moda veche.
Probabil ca asta e urmatoarea miscare a genialului Schrager, aceea de a transforma hotelurile din niste locatii functionale in proprietati primitoare si frumoase, in care sa-ti doresti cu ardoare sa locuiesti. Avand stabilimente din Bangkok pana in Londra, toate stand sub semnul unul legende de netagaduit, acest brand hotelier este unul pe langa care nu poti trece fara a-l baga in seama.
Arata atat de bine si de primitoare ca oricine ar vrea sa locuiasca acolo.